Usha Drama Ilusi

Friday, July 2, 2010




SINOPSIS: 


Drama ini bermula diKolej tempat Lyza, Shahril (Ryzal Jaafar) dan Rizal (Ashraf Muslim) menuntut. Mereka berkawan karib pada suatu hari Lyza dan Shahril mengetahui yang mereka boleh membaca fikiran masing-masing.Pelbagai peristiwa aneh berlaku kemudian Shahril melamar Lyza setelah didorong oleh Rizal. Lyza telah mendapat alamat bahawa seseorang akan terbunuh dalam kemalangan jalan raya dengan hanya melihat bayangan jam tangan yang dipakai oleh Rizal.
















































Ramalan Lyza tepat apabila Shahril terlibat dalam sebuah kemalangan jalan raya dan meninggal dunia. Lyza mula berubah sikap dengan menjadi murung dan selalu mendapat bayangan apabila menyentuh baju2 milik Shahril. Rizal yang juga kawan baik Lyza dan Shahril selalu memberi semangat dan sokongan terhadap Lyza. Kebaikan Ryzal disenangi oleh ayah Lyza, Hameed dan datuknya, Mansor. Selepas Lyza berkahwin dengan Rizal, tanpa disedari dia kini berdepan dengan ancaman.

Dengan kuasa telepatinya, akhirnya Lyza dapat merungkai penyebab kemalangan bakal suaminya, Shahril yang telah dirancang.Apakah Lyza dapat menyelesaikan misteri tersebut mari kita usha drama ni ramai2..
Drama yang sepanjang 24 episod tersebut membariskan Diana Rafar, Ashraf Muslim, Ryzal Jafar, Baharudin Omar, Mahmud Ali Basha, Azhar Sulaiman, Liza Abdullah, Wan Elyas, Ika Nabila, Abby Abadi, Zamarul Hisham, Sharulzaman dan Fikhree Bakar.

1 comment

3:49 AM, July 02, 2010

suka cerita nie =)

Post a Comment

 
LiFe KaMi. Powered by Blogger.

Best FrienDs KaMi

SponSor By

BioData KaMi

My photo
KisaH Kehidupan KaMi satU Family YanG happY gOod LucKy.. Syukur Alhamdulillah dengan Nikmat pemberian Tuhan yang Maha Esa..

© 2011 LiFe KaMi Design by LiFe KaMi
Hak Milik LiFe KaMiHappyForever