Barisan Skuad Perlawanan Akhir Piala Malaysia

Saturday, October 30, 2010

Salam Semua.. Baru sebentar tadi pukul 2 petang kami mengetahui bahawa tiket perlawanan telah habis dijual kesemuanya, pada yang ingin menyaksikan perlawanan akhir antara Kelantan dengan Negeri Sembilan ini tidak perlulah lagi cuba nak pergi cari tiket lagi,  takut terbeli tiket palsu je, maklum le masa begini la banyak orang nak ambil kesempatan menipu, dah dapat tiket palsu confirm tak boleh nak masuk stadium pun, jadi yang mana tidak berkesempatan tengok kat rumah je la ye, boleh tengok sambil minum teh tarik takpun nak meriah lagi ajak member-member pergi kedai mamak skrin besar lagi tu..hehe, Di bawah ini barisan kemungkinan yang akan mengegarkan padang Stadium Bukit Jalil pada malam ini.


 Kami mendapat tahu bahawa jumlah tiket kesemuanya sebanyak 80000 orang, banyak tu rasa macam nak tengok Final World Cup pula.. Diharapkan tiada lagi kejadian yang memalukan Negara, Kita bermain untuk memajukan sukan negara bukan untuk bergaduh sesama sendiri.. Malam ni marilah kita menyaksikan beramai-ramai siaran langsung perlawan akhir piala malaysia di TV1 atau Astro Arena pada pukul 8.00 malam..Majulah Sukan Untuk Negara.


 

HiStory KaMi

LiFe KaMi. Powered by Blogger.

Best FrienDs KaMi

SponSor By

BioData KaMi

My photo
KisaH Kehidupan KaMi satU Family YanG happY gOod LucKy.. Syukur Alhamdulillah dengan Nikmat pemberian Tuhan yang Maha Esa..

© 2011 LiFe KaMi Design by LiFe KaMi
Hak Milik LiFe KaMiHappyForever