Proton Inspira ialah Proton Waja Lancer

Wednesday, October 13, 2010


Salam Semua.. Nampaknya model proton terbaru yang menjadi bahan bualan sebelum ini Akhirnya telah siap untuk dijual, Model sama dengan Mitsubishi Lancer hanya dengan pengubahsuaian sedikit telah terhasillah penganti proton waja iaitu dinamakan Proton Inspira. Model ini dikatakan akan diumumkan pada 15 atau 16 Oktober ini tapi kami dapat ketahui juga dari flyer yang tersebar.. 


Harga Proton Inspira ini mengikut spek iaitu bagi 1.8 MT ialah RM79,000++ manakala 1.8 CVT (Auto) sebanyak RM87000++ dan bagi 2.0 CVT Premium sebanyak RM94000++, harga agak mahal sikit berbanding Proton Waja ,sudah tentula kan Rupa pun nak sama dengan Lancer sikit jer lain kalau dibandingkan dengan Mitsubishi Lancer dekat 2 kali ganda harganya..


Jadi Macam mana sekarang ada rasa nak beli ke, Cantik tu, rasanya ubah sikit jer dah sebiji macam Mitsubishi Lancer, Apa lagi keluarkan simpanan anda, boleh tempah awal sebelum habis dipasaran..
 

HiStory KaMi

LiFe KaMi. Powered by Blogger.

Best FrienDs KaMi

SponSor By

BioData KaMi

My photo
KisaH Kehidupan KaMi satU Family YanG happY gOod LucKy.. Syukur Alhamdulillah dengan Nikmat pemberian Tuhan yang Maha Esa..

© 2011 LiFe KaMi Design by LiFe KaMi
Hak Milik LiFe KaMiHappyForever